Filmy rozmowa telefoniczna, relacja matka-córka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje rozmowa telefoniczna, relacja matka-córka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Wonka

6,7
7,5
Wonka to film, którego inspiracją jest niezwykły bohater Charliego i fabryki czekolady, najbardziej znanej książki dla dzieci autorstwa Roalda Dahla, a zarazem jednej z najlepiej sprzedających się pozycji dla dzieci wszech czasów. Film opowiada o tym, jak największy na świecie wynalazca, magik i producent czekolady w nieprawdopodobny sposób stał się ukochanym Willy Wonką, którego znamy dzisiaj.

Priscilla

5,4
Kiedy nastoletnia Priscilla Beaulieu spotyka na imprezie Elvisa Presleya, gwiazdę rock and rolla, mężczyzna prywatnie staje się kimś zupełnie nieoczekiwanym: ekscytującym zauroczeniem, sprzymierzeńcem w samotności, wrażliwym najlepszym przyjacielem. Film opowiada o niewidzialnej stronie wielkiego amerykańskiego mitu, długich zalotach i ich burzliwym małżeństwie.
Cameronowie są szczęśliwą, kochającą rodziną. Jednak ich spokój zostaje zachwiany, gdy czternastoletnia Annie (Liana Liberato) zostanie uwiedziona i wykorzystana seksualnie przez mężczyznę w średnim wieku, którego poznała przez Internet. Życie członków rodziny zmienia się nie do poznania, a silne wspomnienia nie dają zapomnieć o całym dramacie.


Missing

6,5
Kiedy matka June, (Storm Reid) znika podczas wakacji w Kolumbii ze swoim nowym chłopakiem, dziewczyna stara się znaleźć odpowiedź. June w kreatywny sposób wykorzystuje wszystkie najnowsze technologie, które ma pod ręką, aby spróbować odnaleźć matkę (Nia Long), zanim będzie za późno. Ale gdy sięga głębiej, jej cyfrowe śledztwo rodzi więcej pytań niż odpowiedzi... a gdy June odkrywa tajemnice dotyczące najbliższej osoby, odkrywa, że tak naprawdę nigdy jej nie znała.
Dwoje zakochanych ludzi ucieka przed wynajętym płatnym zabójcą oraz policją.
Senna Burges (Sharon Stone) jest projektantką mody, ale jej życie dalekie jest od wymarzonego ideału. Mimo, że umawia się z młodszymi mężczyznami – nie może znaleźć właściwego partnera, z którym chciałaby spędzić resztę życia. Nawet pomoc w poznawaniu nowych kandydatów, którą zajmuje się jej najlepsza przyjaciółka nie przynosi oczekiwanego rezultatu. Wszystko się zmienia, gdy w dniu swoich urodzin poznaje przystojnego Adama (Tony Goldwyn). Co prawda nie jest wymarzonym przez bohaterkę sławnym aktorem, ani gwiazdą rocka, ale Senna znajduje w nim coś fascynującego. Kiedy spotkanie dobiega końca, oboje myślą, że już nigdy się nie zobaczą. Nic bardziej mylnego – dokładnie rok później, w dniu kolejnych urodzin Senny – ona i Adam wpadają na siebie ponownie. Czy tym razem im się uda? Życie, podobnie jak urodzinowe prezenty – pełne jest niespodzianek!
Paul (Marlon Brando) to czterdziestopięcioletni Amerykanin mieszkający w Paryżu, który nie może pogodzić się ze śmiercią żony. Zrozpaczony błąka się po ulicach Paryża. Tak poznaje Jeanne, młodą i zmysłową Francuzkę (debiutująca na ekranie Maria Schneider). W opuszczonym mieszkaniu spędza z nią trzy dni, uprawiając sadomasochistyczny seks, który staje się dla nich przekraczaniem kolejnych barier. Kochankowie nie znają swoich imion, nie składają obietnic, nie zwierzają się z problemów. Dla Jeanne znajomość z Paulem ma niezobowiązujący charakter, jednak on po rozstaniu z Francuzką zaczyna odczuwać tęsknotę. Postanawia zatem odnaleźć dziewczynę...
Cara Jessup (Julianne Moore) jest specjalistką w dziedzinie rozpoznawania syndromu osobowości mnogiej. Kontakt z czystym złem uosabianym przez nowego pacjenta-przestępcę (Jonathan Rhys-Meyers) podważa wszystkie teorie naukowe Cary. Gdy jej ojciec ginie w niewyjaśnionych okolicznościach, a życiu córki zacznie zagrażać nieuchwytny psychopata, Cara z przerażeniem odkrywa, że za zbrodnią może stać siła, która wymyka się racjonalnym metodom śledczym...

Internat

7,7
Serial opowiada o grupie nastolatków odbierającej staranne wychowanie w zamkniętej, elitarnej szkole z internatem. Młodzież ma zakaz opuszczania murów uczelni, co sprawia, że każda eskapada w głąb lasu, który otacza internat, smakuje jak zakazany owoc. Za bramą kryje się pewna tajemnica na ślad której wpada jeden z wykładowców. Chce on dowieść, iż kilkanaście lat temu w owym lesie kilkoro uczniów zostało zamordowanych. Znajduje on tajemniczy bunkier, gdzie kryją się zwłoki zaginionych. Ktoś, bądź coś nie chce jednak, by ta sprawa ujrzała światło dzienne, a naukowiec i grupa jego uczniów narażeni są na śmiertelne niebezpieczeństwo.
Debiut reżyserski Gary’ego Oldmana to próba rozliczenia się z demonami swojego dzieciństwa. Zbiorowym bohaterem filmu jest instytucja rodziny. Nic doustnie ukazuje upadek tej instytucji. Sadystyczny Ray (Ray Winstone) i młody Billy (Charlie Creed-Miles) są uzależnieni od alkoholu, narkotyków, a przede wszystkim od rodzinnej przeszłości, która była naznaczona brakiem uczuć, brutalnością i zagubieniem. Mężczyźni nie zauważają, że poprzez swoje zachowanie niszczą nie tylko siebie, ale także ludzi, których kochają.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…